miércoles, 24 de noviembre de 2010

aclariment de Francisco Magriñá

COMENTARI RECTIFICACIÓ DE FRANCISCO MAGRIÑÁ
Hola amics de ELRACONETSISCO , avui us vull demanar disculpes per la meva errada continuada , referent al nom de un dels llocs que últimament he visitat .
Es tracta de les mal anomenades coves del pare Vicent , el verdader nom és , coves del pare Pascual , us prego que perdoneu el meu error degut a un lapsus que vaig tindre , el dia de la excursió al pla de la galla , on si us i fixeu està el corral del pare Vicent .
Properament surt a la venda el plànol mes exacte que e vist de la serra de Montsià i de Godall , degut a la revisió del esmentat plànol me he adonat del meu error.
Amics i amigues us aconsello fer-vos amb un exemplar d’aquest plànol , on surt amb tota classe de detalls , els nous itineraris així com punts de esbarjo i aparcament.
Bueno amics sense mes aclariments que fer-vos i reitera’n les meves disculpes,us dic asta la propera .
SALUT I NATURA

No hay comentarios: