viernes, 19 de agosto de 2011

una tarda al toscar

Hola amics avui juntament amb uns bons amics ens em endinsat un poc mes als ports.
Em decidit anar a visita un dels racons mes mes agradables dels nostres ports,degut als diferents tolls d'aigua que i flueixin,i la seva particular ubicació es una vall amb un micro clima especial,ideal per fer una bona estada (els residents ens expliquen que a la nit dormen com si fos l'hivern).
Aqui us ensenyo una de les fonts que em visitat ,anomenada font del ferro, des de on brolla un aigua molt bona i fresca. Us recomano que la visiteu provis tos de algun recipient per poder emportar-vos aigua.
Em fet una agradable passejada per uns camins bastant vent indicats, també en alguns trams em seguit el G R 171 que ens porta al refugi de Caro.

Com podeu observa a les fotos que us ensenyo,l'aigua es l'estrella en aquest indret tant apreciat per la gent de aquestes contrades.
Com sempre esperant que us agraden aquesta suggerència,i que us animeu a anar i ,vos dic asta la propera amigues i amics de ELRACONETSISCO.
SALUT I NATURA

1 comentario:

Argumentative essay dijo...

Thank you for sharing such relevant topic with us. I really love all the great stuff you provide. Thanks again and keep it coming.