sábado, 15 de agosto de 2009

comentari de sisco magriña

hola amics avui intentare adreçarme a vatros en la meva llengua ,ja em perdonareu les faltes que pugue fer.

jo no he tingut la posibilitat de haberlo estudiat

com ja heu pogut comproba el meu blog esta dedicat en una gran majoria a la serra del montsia , tambe podreu trobar referencies de itineraris que es poden fer per la nostra estimada serra

avui us volia fer una reflexio sobre allo que a pasat al mas d'comu, com ja sabreu alguns de vatros existia uns bous en llibertat als prats del mas

deia que existia per que el departament de mig ambient va decidir que eren un perill per als senderistes com jo,us puc ben asegurar que jo i la gent com jo ,no ens fein cap mal ni ens molestaven. al contrari ajudaven a mantindre el senders nets i disminuien el risc de incendis

desde aqueste espai vull fervos saber la meva protesta per aquet crim contra la natura

No hay comentarios: