jueves, 25 de marzo de 2010

excursió f de la galla bassa del barranc dels corbs

EXCURSIÓ A FONT DE LA GALLA BASSA BARRANC DELS CORBS
Hola amics avui us vull presenta un itinerari que e fet juntament amb un company que ma ensenyat on es troba la font de la galla
Em pujat a la serra com casi sempre que surto ,per el accés de corral nou lloc que com alguns de vosaltres ja sabeu i tinc la casa
A la cruïlla em agafat la direcció de la font d’andera,desde allí em pujat al molló dels tres termes i desde allí em iniciat el descens en direcció al pla de la galla
En arribà al pla em buscat la font i em observat dues possibles ubicacions,pos al no rajà aigua no em pogut verificà quina de les dues es
Adjunt amb aquest escrit publico algunes fotos que e fet per avore si algun dels amics em sap dir quina de les dues possibles es la verdadera font
Després de visità la font em baixat uns cuans metres i em vist diferents tolls d’aigua que suposem que son filtracions de la mateixa font
A la capçalera del esmentat barranc dels corbs es troba la bassa del mateix nom , li em posat nal tres de moment si algú sap el verdader nom de la bassa agrairia que me el fes arribà
Espero que us agraden aquet itinerari a la pròxima visita ja posaré la posició g p s (tinc que estar Segú de la verdadera font)
Asta la propera amics i amigues de elraconetsisco
Salut i natura

No hay comentarios: